2012. november 26., hétfő

NYC szerelem

Sziasztok lakkbolondok!

Sajnos áldatlan állapotokba kerültem laptopügyileg, de igyekszem úgy csinálni, hogy ezt ne lehessen észrevenni errefelé. :) Amúgy sem posztolok valami eszméletlen gyakran, szóval remélem senki nem lesz csalódott. Mára hoztam egy manikűrt, amit tegnap alkottam. Elkapott az ünnepi láz, nem tehetek róla, de azért még nem festettem rénszarvasokat a körmeimre. :D Helyette inkább kipróbáltam a legújabb NYC lakkjaimat, amelyeket a Müllerben vettem még pénteken akciósan. Alapja a City Blackout, ami annyira csodálatos fekete, hogy azt hiszem ilyen csodás fekete lakkom még nem is volt. Annyira csillogóan fényesre szárad, mintha már alapból fedőlakk lenne rajta. Szóval szerelem volt első használatra. Aztán szépen rárétegeztem a Disco Ball ezüst csillámjait. Lehet, hogy egyébként csak egy sima party manikűrnek hordanám, de az évnek ebben a szakában szerintem teljesen hordható a csillogás hétköznapra is.


A héten még remélhetőleg lesz egy bejegyzés az egyéb bevásárolt körömlakkokról, plusz szerdán alkotok egy újabb körmöt a barátnőmnek. Arról is készülnek majd képek. Ja és megjött az OPI Skyfall kollekció, de azt majd csak decemberben szeretném elővenni, ha kibírom addig. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése